perjantai 3. toukokuuta 2013

Iloisuus!

Lyhennetty työviikko takana.

Voin sanoa että viihdyn todella paljon
kehitysvammasten parissa.
Voisin jopa harkita ehdä henkilökohtaisen avustajan töitä joskus.
Reilu viikon päästä mulla olisi näyttöviikko 
ja oon ihan innoissani.
Eli näyttösuunnitelman tekeminen ja kirjottaminen menee mukavasti.
Pää täynnä ideoita mitä saan toteuttaa.
Parasta on ku saa kuulla hyvää feedbackia.
Ohjaajani sanoi mulle tänään että mukava nähdä kuinka oma-aloitteinen olen 
ja huomaa selvästi että olen kiinnostunut siitä mitä teen. 
Paikan pomokin aamukahvi palaverissa kysyi että 
kiinnostaisko henkilökohtaisen avustajan sijaisuuksi tehdä kesällä?!
No tottkai kiinnostaisi.
Tällästen kommenttejen jälkeen ei voi muutaku olla mahtava fiilis!
Sekä mahtava aloittaa viikonloppu.

Vietän perjantai-iltaa yksin.
(ehkä)
Herkkujen keran sekä näyttösuunnitelmaa tehdessä.
M on viikonlopun isällänsä.




Huomenna tapaan Mimmin brunssin merkeissä keskustassa.
Meidän piti lähtee Tallinnaan 
mutta neiti kävi viettämässä vappua Rukalla 
ja sinne jäi vissiin rahatkin.
No, ei se mitään.
Nähdään brunssin merkeissä sekä sunnuntaina 
eko-kosmetiikka messuilla Kaapelitehtaalla.


En meinaa kuitenkaan istua kotona huomenna koko päivää.
Jenni tulee Helsinkiin.
Mennään illan suussa ulos syömään sekä terassille parille.
Sekä tanssimaan jonnekkin tekisi mieli myös lähtee.

Kuitenkin, rauhallisissa merkeissä.
Mukavaa viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän ajatukset kirjoituksestani tähän, kiitos ♥