tiistai 19. kesäkuuta 2012

Väsynyt mamma

Mä oon täällä ollessani tajunnu että 
oon aika väsyny.
En oo tarpeeks keskittyny itseeni, kuunnellu kroppaani.

Täällä ollessani oon saanu rentoutua, 
ainakin hieman.
Illalla ku M nukahtaa unille niin oon itsekkin nukahtamaisillaan,
samoin päivällä.
10-11h yöunet + about 2h päiväunet
tekee hyvää, olen unen tarpeessa.

Muutenkin tämä ikuinen harmaus ja sade tekee väsyneeksi.
Suomi on aikalailla perseestä.
Tänään ehti olla puoleenpäivään asti hellettä ja aurinkoa, 
nyt on aurinko pilvessä ja kohta sataa, sataa jo
Ehittii me aamupäivällä onneks käydä tossa lähipuistossa kiikkumassa
ja pihalla aurinkoa ottamassa.



Sit vielä ku on huolissaan tosta neidistä jä hänen mahastaan 
niin ei sekään auta rentoutumiseen.
Nyt onneks on vähä rahottunu taas- 
ei ramppaa vessassa monesti tunnissa, edes monesti päivässä.

Niin ja ilonaihe!
Tuo neitokainen on ollut ilman vaippaa nyt la illasta asti,
yövaippa toki ollu päällä mutta sekin kuiva, tai niin että yks pissa tullu.
Pikkupöksyt vaa ollu jalassa housujen alla ja ei yhtäkään vahinkoa tapahtunu.
Ollaan jopa oltu vaunulenkillä, kaupassa ja päikkäreillä ilman vaippaa, ei vahinkoa!
Ens syksynä hää onkin jo kuiva päiväkotiin mennessään, ihanaa.

Mulle iski ihan järkyttävä tv-mix karkkipussi himo!
Pitäisköhän laittaa kumpparit jalkaa, sateenvarjo mukaan ja lampsia kauppaan?
Vielä ku neitikin vetää sikeitä.
Tai sit kömmin itsekkin hetkeks untemaille ja lähen illemalla tytönkaa lampsimaan kauppaan.
Joo, niin teen.



2 kommenttia:

  1. No johan te pottailittekin :) Ettekö alottanu jo ennenku m täytti vuoden?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, M on tehnyt kakat 6kk lähtien aina pottaan ja siitä pikkuhiljaa rupes pissatkin sinne tulemaan :-)

      Poista

Jätäthän ajatukset kirjoituksestani tähän, kiitos ♥