maanantai 14. toukokuuta 2012

Toinen Äitienpäiväni

Äitienpäivä.
Olen onnellinen että olen saanut tulla äidiksi.
Tää on parasta maailmassa,
saada olla äiti omalle lapsellensa.
Toivottavasti saan joku päivä vielä nauttia yhdestä lapsesta lisää.

Me vietimme äitienpäivää, kaikki kolme sukupolvea yhdessä.
Minä, Äitini, Neitinen.
Neljäs, mun mummini on niin kaukana eli hänenlle toivotettiin 
hyvää äitienpäivää puhelimen välityksellä.

Ulkoiltiin, tehtiin hyvää ruokaa sekä leivottiin.
Mitään perinteistä äitienpäiväkakkua en halunnut leipasta 
eli leivoin maniskkaleivoksia.

Mansikkawhooppie

Mozzarellajuustoa, tuoretta basilikaa, kirsikkatomaatti
 Sekä ruoaksi tehtiin kasvissoekeittoa patongin keran.

Käytiin aamulla neidinkaa keräämässä iso kimppu valkovuokkoi
sekä samalla keinuamssa ja hiekkakakkuja tekemässä.

Tirsojen jälkeen tuli äitini ja lähettiin ulos jälleen.
Ihan mahtava ilma oli.
Aurinko paisto kirkkaalta taivaalta ja linnut laulo.
Keinumista & hiekkaleikkejä jälleen.
Itse tosin nautin vain auringosta penkillä istuen
 ku Umma leikki neidinkaa.
 


 
 Mitään erikoisempia äitienpäivä lahjoja en odottanut.
Omalle äidille annoin eko-design tiskirätit teksteillä 
sekä todella makeet kuviolliset pinsetit sekä kynsisakset.
Äitini ilahtu suuresti.
Niin ja neiti oli tehnyt kortin.

Lauantaina tuli tytön isä nopee käväsee.
Hän yllätty, suuresti!
Toi mulle äitienpäivälahjan.
Wautsi minkä lahjan toikin!

Suolakidelampun sekä siihen kuuluvan suolakidetuikkulyhdyn.
Sekä Salkkarit dvd2.
Olin oikeesti ihan 'thä' ku hän antoi lahjan.
Kiitos T vielä kerran!



Nyt pakkailemaan.
Lähetään pariks päiväks moikkaamaan fammuani karjaalle!

Ihanaa viikkoa teille!
:)

2 kommenttia:

Jätäthän ajatukset kirjoituksestani tähän, kiitos ♥