perjantai 13. huhtikuuta 2012

Puhdas yhteishuoltajuus

Tänään pitäisi olla epäonnen päivä.
Perjantai kolmastoista.

Meillä päivä on kyllä ihan hyvin mennyt.
*koppkopp*
Äiti lähti tossa lounaan aikaan kotiinpäin 
ja me ollaan M kanssa siivottu.
Huusholli vklp kuntoon.

Huomenna olis tarkotus ulkoilla
 mutta äsken ku katoin säätiedotusta niin vettä on luvattu.
JessJess.
Sunnuntaina lähetäänki sit leikkimään 
M kaverin kanssa,
Adamin.
Niin ja mä pääsen kahvittelemaan Emman kanssa!

Isäni osti sen juniorituolin keittöön neidille.
Iiihan jees.
Tosin se ois kiva hiota ja maalata valkoseks.
Ehkä teenkin niin.

nalle pääs malliks
 Nii, tää päivä on menny siivotessa.
Mulla ei oo ollu imuria nyt viiteen kuukauteen.
Oon vetässy aina mopilla lattiat ja pyyhkinyt pölyt.
Matot oon käyttäny ulkona..
Eilen kävin sedälläni vähä antamassa naisen näkökulmaa sisustukseen ;D
hää muutti tähän ihan lähistölle.
Roger oli ostanu ihan uuden imurin ja imuroi,
 samalla ku kerroin mun kaipuusta imuriin.
Siitä se yhteishuoltajuus sit lähti!
Meillä on siis setäni kanssa yhteishuoltajuus nyt imurista.
Viikko-viikko systeemillä!
Eli olen imuroinu hela dagen tänään!
Oon mä mopannukki ja pyyhkinyt pölyt.


Puhdasta viikonloppua!

3 kommenttia:

Jätäthän ajatukset kirjoituksestani tähän, kiitos ♥