keskiviikko 22. helmikuuta 2012

Petja tuli taloon!

Ihan älyttömän paljon ollu tekemistä.
Vieraita tullut.
Vieraita mennyt.
Nyt, nyt ollaan vihdoin ihan pienen perheemme kesken,
minä & neitinen.
Ihanan hiljaista ja rauhallista.
Neitinen leikkii rauhassa tässä olkkarin lattialla 
ja mä kirjottelen ajatuksia, tapahtumia.

Maanantai aamuna käytiin neidinkaa hakemassa 
mun mummi Pasilan juna-asemalta.
Hän tuli käymään pikavisiitillä täällä.
Koiranhakureissulla.
Maanantaina käytiin äidillä Sipoossa sekä illalla tultiin kaikki tänne mun luo.
Tiistaina, eilen suunnattiin keskustaan.
Uusi ihanuus saapuisi klo 11 rautatieasemalle.
Pietarista.
Juna Pietarista oli silti myöhässä eli ehittiin käydä rauhassa 
Stockalla sekä lounaalla.
Sen jälkeen hän saapui, 4kuinen Petja!
Siinä mummi ja Petjan kasvattaja kävi läpi koiraa
sekä tämä kasvattaja esitteli Petjan ja näytti kuinka hienosti kävelee jo näyttelyhihnassa ymsyms.
Sit se oliki siinä.
Tultiin takasin mun luo, ihasteltiin ihanaa karvapalloa!
Oltiin kaikki ihan myyty.
Pikku neidistä lähtien.
Tosin, olihan tuo neiti myös hieman mustasukkanen.
``min mamma``
 kuului ku pidin Petjaa sylissä.
Sen jälkee tunkeutu neitinenkin syliin.
Ihana, jakaminen on niiin vaikeeta!

Olen Petja 4kk

``Hauva maaat``



Illalla 19 maissa lähtikin Mummi takas kohti
Kajaania.
Vietiin junalle, 
sinne hän jäi tyytyväisenä, 
uuden koiran omistajana.

Äiti jäi vielä yöks ja illalla katottii leffa.
Aamulla hää lähtiki jo 10 mais ja 12 mais mullaki tapaaminen.
Tapaamisesta lähettiinkin suoraan
 tapaamaan Millaa & Samua
itikseen.
Ihana oli nähdä heitäkin.

Nyt ihan rauhallista koti-iltaa.
Löhöilyä.
Telkkaria.
Unta.

Huomenna ulkoilua ja siivoilua.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän ajatukset kirjoituksestani tähän, kiitos ♥