tiistai 14. helmikuuta 2012

14.2- Sydämien päivä ♥

Mä oon sellanen yli klisee romanttinen ihminen.
Jos sillä tuulella satun olemaan
Tykkään tälläsistä päivistä kun 

YSTÄVÄNPÄIVÄ

Tänään vietettiin neitokaisen sekä minun äidinkaa 
ystävänpäivää.
Hyvää ruokaa, sydänmarmelaadia, suklaata,
kukkia.
Ei sitä enempää tarvitse. 
Ystävänpäivä viestiä olen lähettäny
 heille tärkeimmille,
sydän ystäville.
Sekä ihan kohteliaisuuden vuoksi vähän muillekkin.. ;)  





"Ystävyys on kuin perhosen lento,
niin hauras ja ihmeen hento.
Vaan hoivaapa sitä jo huolta kanna,
sen kauniimpaa asiaa ei elämä anna"
 


1 kommentti:

  1. Mie en tänä vuonna laittanu toivotuksia, kun yhelle ainoolle kaverille, oon aikasempina vuosina kaikille laittanu, mutkun se on sitä, et mie laitan, eikä kukaan muu, ni miun puolesta antaa olla :/

    Mutta hyvää ystävänpäivää siulle, vaikkakin näin jälkeenpäin :)

    VastaaPoista

Jätäthän ajatukset kirjoituksestani tähän, kiitos ♥